sobota, 15 marca 2014

15.03=13

Trzynaście lat temu zostałam mamą wcześniaka.Pamiętam bardzo dobrze strach i uczucie jakie mi towarzyszyło.W zasadzie to nie można tego nazwać strachem.To była panika i to ogromna.Strach o zdrowie nowo narodzonego dziecka odczuwa każda kobieta ,która je rodzi.A do czego można porównać uczucie po słowach-jest źle,zadecydują pierwsze 24 godziny.
Patrzę na swojego syna i zdaję sobie sprawę,że jestem mamą nastolatka.
Po ciężkich latach walki z chorobą nauczyłam się być dla niego po prostu mamą,do której można przyjść i przytulic się,pożalić,czy nawet wygadać,jak coś pójdzie nie tak.
Synku w dniu Twoich urodzin życzę ci wszystkiego co najlepsze,radości na co dzień ,marzeń spełnienia,siły i wytrwałości.To właśnie Ty pokazałeś mi co to znaczy być silnym.

1 komentarz:

  1. Najlepsze życzonka urodzinowe dla cudnego 13-latka. Adrianku dużo zdrówka, sił, wytrwałości i spełnienia marzeń STO LAT kochanie!!!!

    OdpowiedzUsuń